telephone

تماس با ما:

021-2842-3103

معرفی بهترین نکات مراقبت از موهای سر+بررسی روتین استاندارد

مراقبت از موی سر

یکی از عوامل اصلی زیبایی چهره شما قطعا موی سر است، شما با داشتن موهایی شاداب، پرپشت و سالم  در هر سنی می توانید فصل جدیدی از زیبایی را تجربه کنید. موهای سر ارتباط کاملا تنگاتنگی با زیبایی و جذابیت کلی چهره شما دارند و همچنین در سایه داشتن موهایی زیبا و خوش حالت می توانید حتی در سنین بالاتر نیز جوانی را تجربه کنید. قطعا در این بین عوامل مختلفی می تواند باعث ریزش و شکنندگی تارهای مو   سر شما شود و شما تحت چنین شرایطی زیبایی موهای سر خود را از دست خواهید داد، برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی باید همیشه نکات کلیدی پیرامون مراقبت از موی سر را رعایت کنید. به کمک در نظر گرفتن این نکات کلیدی در روتین روزمره رسیدگی به موی سر شما می توانید شادابی و طراوت را به موهای سر خود هدیه دهید و احتمال ریزش آن ها را به حداقل برسانید. تضمین کننده زیبایی موهای سر رعایت نکات اصلی جهت حفظ ریشه و ساقه مو می باشد، مراقبت از موی سر تنها اصلی است، که در هر سنی و شرایطی باید رعایت شود.

مراقبت از موی سر به کمک شامپو مناسب

هر فرد به طور متوسط هر هفته ۲ الی ۳ بار موهای سر خود را به کمک انواع شامپوهای مختلف شستشو می دهد و قطعا کیفیت شامپو مورد استفاده برای حفظ ساقه و ریشه مو از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. برای حفظ طراوت مو و جلوگیری از ریزش آن حتما شامپوهای فری سولفات را انتخاب کنید، این نسل جدید از شامپوهای موی سر کوچک ترین میزان از ریزش را برای شما ارمغان نمی آورد و همچنین طراوت موهای سر شما را تضمین می کند. بر اساس وضعیت پوستی سر و موهای خود اقدام به انتخاب شامپو مناسب کنید، در حال حاضر انواع مختلفی از شامپو نظیر: مخصوص موهای خشک، موهای آسیب دیده و موهای چرب در بازار موجود است، که انتخاب نمونه مناسب در جهت تامین سلامت و مراقبت از مو حرف اول را می زند. نکته مهم بعدی در خصوص استفاده از شامپوی موی سر طریقه مصرف مناسب و صحیح است، شما باید پس از هر بار استفاده از شامپوی مخصوص موهای خود را به درستی آبکشی کنید.

نکات کلیدی برای مراقبت از موی سر

شامپو بهترین روش برای از بین بردن آلودگی  موهای سر می باشد. شامپو بدون سولفات لاریون بر اساس ph مناسب موهای سر تولید شده و همچنین هیچ گونه عوارض خاصی را برای موهای سر به ارمغان نمی آورد. این شامپو فوق العاده باکیفیت راز جاودانگی موهای سر در هر سنی است.

ماسک مو معجزه واقعی مراقبت از مو

در سال های اخیر مراقبت از موهای سر و داشتن یک روتین مناسب و اصولی به یک اصل تبدیل شده است، که تمامی افراد بدون هیچ گونه محدودیت جنسی آن را رعایت می کنند. ماسک های مو در واقع یک تونیک استاندارد به شمار می آیند، که باعث حفظ رطوبت موهای سر می شود و روند آبرسانی مو را به درستی انجام می دهد و در نتیجه مراقبت موهای سر به درستی انجام می شود. به کمک این ماسک روند شانه کردن موهای سر راحت تر می شود و همچنین ترکیبات موجود در ماسک مو مواد مغذی و معدنی مورد نیاز ساقه مو را تامین می کند و به حفظ هر چه بیشتر و بهتر ساقه و ریشه مو کمک خواهد کرد.

برای استفاده صحیح و مناسب از این ماسک فقط  قسمت ساقه مو خود را آغشته به ماسک کنید. ماسک مو لاریون بر اساس فرمولاسیون پیشرفته ای که دارد، می تواند بهترین عملکرد ممکن در زمینه مراقبت از موهای سر برای شما به وجود بیاورد، این ماسک تست حیوانی نداشته و بر اساس عصاره های ارگانیک تولید شده است.

نرم کننده باکیفیت راز داشتن موهای سر شاداب

پوست کف سر و حتی موهای سر شما پس از هر بار استحمام به یک نرم کننده موی باکیفیت احتیاج دارد، نرم کننده در واقع پس از هر بار استحمام چربی مورد نیاز موهای سر شما را تامین می کند و از خشکی مو که از عوامل اصلی موخوره است، به راحتی جلوگیری می کند. نرم کننده دارای بافتی غلیظ و حاوی برخی از روغن های طبیعی است، که باعث ابریشمی شدن موهای سر شما می شود. به کمک نرم کننده مو دیگر با مشکل خشکی موهای سر مواجه نخواهید شد و حتی در سایه یک نرم کننده مناسب می توانید مراقبت درست و اصولی از موهای آسیب دیده خود را داشته باشید.

برای مراقبت هر چه بیشتر از موهای سر از فاصله ۶ تا ۸ سانتی متری نرم کننده را به ساقه مو آغشته کنید.

مراقبت مو

روش تکمیلی جهت مراقبت از موهای سر

یکی از روش های تکمیلی جهت حفظ موهای سر خشک کردن آن ها به کمک حوله می باشد، برخلاف تمامی باورهای غلط خشک کردن مو به کمک سشوار باعث آسیب دیدن موهای سر می شود و همچنین تا سر حد قابل توجهی باعث تضعیف ریشه می شود. بهترین راهکار شناخته شده برای خشک کردن موهای سر یک حوله تمیز است، به کمک این روش موهای شما در اثر حرارت دچار آسیب دیدگی نمی شوند. پیشنهاد اصلی و ویژه آکادمی درماتولوژی آمریکا استفاده از حوله برای خشک موهای سر است.

نحوه شانه کردن موهای سر برای مراقبت بیشتر

از دیگر روش های اصولی برای حفظ و مراقبت بیشتر موهای سر استفاده از شانه مناسب می باشد. بررسی های اخیر ثابت کرده است، انواع شانه های چوبی و دانه درشت بهترین گزینه برای موهای بلند و کوتاه هستند. با شانه کردن موهای سر خود به کمک این نوع از شانه ها می توانید موهای گره خورده و نم دار خود را به راحتی شانه کنید.

برای مراقبت از موهای سر خود بهره گیری از شانه مناسب را فراموش نکرده و در فاصله های زمانی مشخص اقدام به تعویض شانه خود کنید.

مواظبت مو

چگونگی مراقبت از موهای سر در برابر حرارت

حرارت ناشی از سشوار و اتوی می تواند باعث آسیب دیدن قسمت های مختلف مو شود، به همین علت شما جهت حفظ نرمی و لطافت موهای خود حتما باید از اسپری های موی دوفاز استفاده کنید، این اسپری مو با ایجاد یک لایه محافظتی از نفوذ حرارت جلوگیری کرده و این محصول ضامن داشتن موهای سر سالم و پرپشت می باشد. ‌برای مراقبت هر چه بیشتر موهای سر خود ابتدا تمامی قسمت ها را به این اسپری آغشته کنید و سپس با درجه متوسط سشوار موهای خود را خشک کنید. اسپری دوفاز آرگان لاریون بر اساس عصاره طبیعی تولید شده است و همچنین بلافاصله پس از استفاده جذب ساقه مو می شود و حاوی اسیدهای چربی ضروری برای تحریک بیشتر فولیکول مو جهت افزایش رشد موهای سر است.

ترمیم موهای آسیب دیده سر خود را به کمک این اسپری به راحتی می توانید انجام دهید.

شما به عنوان یک فردی که به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهد، همیشه باید مراقبت از موهای سر خود را در اولویت قرار دهید. به کمک یک روتین اصولی مراقبت و شستشو از مو شما می توانید نقطه اوج زیبایی را برای موهای خود به ارمغان بیاورید و همچنین آرزوی داشتن موهایی سالم و بدون نقص را می توانید به واقعیت تبدیل کنید، محصولات تخصصی لاریون پاسخگوی نیازهای ضروری شما برای داشتن موهایی شاداب و بی نقص می باشد. 

0 0 آرا
رتبه بندی مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین های بخش بلاگ

0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا دیدگاه بگذاریدx